Turniere

Ruhstorf: "knapp hinterm Erstn."

5. Platz im Holzland

"da Thomas, da Mane, da Horst und da SchmiedSi" waren beim Turnier im Ruhstorfer Holzland für'n SSV vertreten!
Mit 12:12 Punkten Fünfter werden, das liegt durchaus im Bereich des Möglichen, "ah wenn mir des heia scho anders ghobt hamd (siehe Rattenbach)"

Und so wie mir unser Sportwart einige Spielzüge berichtete, könnte man den Rattenbacher Bericht auch für Ruhstorf verwenden! "Es hod Koana von uns schlecht gschossen", meinte er "oba wichtige Schuuss sand oft zur foischn Zeit gfeid wordn!" Dann verliert man die Spiele halt und statt Punkte sammeln heißt es dann "möglichst guad über d'Runden kemma!"

"Zwoa Treffa mehra und mia warn mim Erstn (16 Punkte) scho punktgleich gwesn! Außerdem ham mia natürlich oamoi wieda gega de Letztn (Stoaberg) verlorn!!", lamentierten die Vier weiter!

Nun mein Fazit dazu wäre: "ois ned so schlimm!" ;-)