"so ein Tag, so wunderschön wie heute..."

1209_dm_u16_empfang1_550.jpg

eigentlich spricht "des Baidl" für sich alleine!!
Aber es gibt viel zu erzählen und - "da Edi braucht an neia Nam" (dazu später mehr)!

während ich ("wia auf Kohlen";-) in Italien "fest saß", hat unser Verein den "Helden von Kühbach" in Nöham einen würdigen Empfang bereitet!
"Dank eich schee dafür, Leid! Des hät ih ned besser mocha kenna!!" ;-)

Ich kann sagen Jungs, ich habe wirklich mit Euch mit gefiebert und "meine zwoa Damm hand heid no ganz blau - vom drucka"!

Es ist immer noch schier unglaublich für mich, der:

SSV NÖHAM IST DEUTSCHER MEISTER

"ich bin mächtig stolz auf euch!!!!!"

Zu verdanken haben wir das in erster Linie einem Mann, und "der hoaßt bei uns (bis jetzt) JugendEdi!
Edi, ab sofort nennen wir Dich: "MeisterEdi" oder besser auf boarisch "MoastaEdi"!!

Florian auf dem Stockerl

Bereits am Samstag hatte sich unser Florian warm geschossen und im nervenaufreibenden Zielwettbewerb einen super 3. Platz erreicht!
Grandios Florian, das erreichen nicht Viele!!

1209_dm_u16_ziel.jpg
Siegerehrung DM U16 - Ziel

Da niemand besser aus Kühbach berichten kann als die Dabeigewesenen" selber, hier zuerst der Bericht von unserem Edi:

wensd Moasda wen megsd brauchsd a a Gligg und des hamma glei a der ersten Kehr scho habt genga de Bad Friedrichshaller.
mia ham unsane schuss scho doh habt und de ham no drei herom. De ersten zwao massn seh an 5er oba da dritt drifd Daum ah
weng und schiebds uns zua so hama an dreier gschrim stoad an siema kassiert. Am end is 16 : 10 ausganga.
Spuia zwa genga Wilhelsmhöh und de san noch drei Kehrn glei 17 : 0 vorn. Ih dengma, mia wen do ned agrad Heid geng de valiern
und wir machan ah 17 Punkte und es stand 17 : 17. Des dritt Spai genga Saßbach ging dann 13 : 10 vahlorn obwoi de a da zwadn
Kehr an Abzug habd ham. Drei Spiele und 3 : 3 Punkte, de Moasdaschaft werd woi ohne uns entschiedn, den da nächste Gegna is
Oberbergkirchen und dea ham noh kaoi Spui verlorn oba genga uns sans mit 25 : 7 bodn ganga.
Beim 4tn Spui is Gligg wieda kema, denn nach 5 Kehren stands
12 : 15 und wir hatten Anschuss. Am Schluss stand für uns eine 5 und beim Gegner war no da Moa drom und der ko a mastn hab ah ma denkgd doch er schoss an unserne Stöck vorbei durchs ganze Feld und mia hama 17 : 15 gwunga.
Grad noh 6 Schuss hama noh, moahn i zu de Buama. Des Spui genga Schlag war beruhigend und mit 25 : 3 daidle gwunna
und unsa Bloatz an da Anzeige ganz ohm, denn ah Saßbach  hod ah Unentschiedn und 3 minus Punkde.
Des letzde Spui und da Gegna is Klafferhoff/Kohlberg.
Wias so kemma muas ah so is hoid und mia hamma nach 5 Kern wieda bei eigenem Anschuss 9 : 8 hind.
Da Gegna had ah Eisegn ghabd und hod uns an 7er schreim lassn und mia ham 15 : 9 gwunna.
Des letzde Spui war da Aussetza und wenn Sassbach  nicht mit
26 Punkte Undaschied gwinnd - hama Moasda.
De Saßbacher ham genga Wilhelmshöhe spuin miassn und de ham se ah weng ohstrengd, so dass de Sassbacher nur knabb gwunna ham.
Obwoi so vui aufn Spia stand wars ah sehr ruhiges Turnier weil ih allaweil an uns glaubd hob und da Glaube versetzd bekanntle Berge.
Ah glücklicher Betreuer schließd seinen Bericht.
Gruß Edi

Und so sah es bei der Siegerehrung aus:
"weil olle so ernst schaun, denk ih do wird grod de Nationalhymne gspuid!" ;-)
1209_dm_u16_sieger2_550.jpg

Ich hatte mit dem Kronschnabl Johannes vereinbart, dass er mich über SMS auf's Handy informiert und das hat auch super geklappt (Danke Johannes)

Und weil "des so guad ganga is", hier unser Dialog:

dialog1.jpg

dialog1a.jpg

dialog2.jpg

dialog3.jpg

dialog4.jpg

dialog6.jpg

dialog7.jpg

dialog8.jpg

dialog9.jpg

Wieder in Nöham...

hod's dann an Sekt gem

1209_dm_u16_sekt_550.jpg

Foto mit Bürgermeister!
Auch unser Bürgermeister, Peter Plank ist schnell herbei geeilt, um die Helden zu empfangen

1209_dm_u16_empfang2_550.jpg
v.li.: 2. Vorstand Franz Gisnapp, "MoastaEdi" Eduard Schmidhuber, Johannes Kronschnabl, Florian Pötzinger, Johannes Eichner, Florian Hartl Bgm. Peter Plank, Ehrenvorstand Franz Matzeder

zum Schluss..

"und wenn d'Waid untergäd Buam - DES kann eich koana mehr nemma!!"

und ih ois Vorstand hoff, daas ih no vai soichane Berichte schreim derf..... ;-))